معرفی محصول, مقالات و آموزش‌ها

راهنمای خرید رینگ لایت آرایشگاهی و سالنی

هرچند تفاوت این رینگ لایت‌ها با مدل‌های دیگر آنچنان زیاد نیست و ویژگی خاصی ندارند اما به دلیل نیاز اغلب آرایشگرها و همینطور اینفلوئنسرهای آرابشگری، این اصطلاح در بازار خرید رینگ لایت جا افتاده و ما هم به همین دلیل تصمیم گرفتیم تعدادی از مدل‌های برتر و پرفروش را معرفی کنیم.

امکاناتی که هر رینگ لایت سالنی باید داشته باشد

اگر شما به دنبال خرید رینگ لایت سالنی هستید، باید ابتدا با امکانات آن آشنا شوید. در ادامه امکاناتی که این ابزار باید دارا باشد را به شما معرفی می‌کنیم.

نورپردازی قابل تنظیم

در برخی از رینگ لایت‌ها قابلیت کنترل تناژ رنگ‌ها وجود دارد. معمولاً حداقل دمای رنگ نور رینگ لایت‌ها 3200 کلوین و حداکثر دمای نور آنها 5600 کلوین است.

هر چه میزان دمای نور پایین‌تر باشد، رنگ نور به سفیدی نزدیک‌تر می‌شود. به این ترتیب با افزایش دمای رنگ نور، نور این ابزار به رنگ زرد نزدیک خواهد شد. با استفاده از این نور آرایش شما در هر زمان از روز بی عیب و نقص دیده می‌شود.

 

 

 

قابلیت نصب موبایل روی رینگ لایت

اگر به دنبال خرید رینگ لایت برای عکس‌برداری یا حتی فیلمبرداری به صورت سلفی از خود هستید، قطعاً اتصال این ابزار نورپردازی به موبایل برای شما اهمیت زیادی خواهد داشت. رینگ لایت‌هایی وجود دارد که قابلیت نصب روی گوشی موبایل را دارند و آنها را با نام رینگ لایت سلفی می‌شناسند.

این ابزارها در ابعاد بسیار کوچک روی گوشی موبایل شما نصب می‌شوند. معمولاً این دسته از رینگ لایت‌ها را با قیمت‌های ارزان‌تری تری می‌توان خریداری کرد و برای عکاسی و آرایش نیز گزینه مناسبی هستند.

البته اگر شما عکاسی با دوربین را ترجیح می‌دهید، رینگ لایت سالنی قابل نصب بر دوربین‌های بزرگتر نیز وجود دارد.

 

 

 

پایه یا سه پایه

 

 

 

اگر فکر می‌کنید که به یک رینگ لایت برای مدت طولانی نیاز دارید، توصیه می‌کنیم قدری بیشتر هزینه کنید و یک رینگ لایت به همراه سه پایه همه کاره بخرید. رینگ لایت‌های آرایشگاهی همراه با سه پایه نه تنها برای استفاده شما گزینه مناسب‌تری به شمار می‌آیند،بلکه امکان استفاده در مکان‌ها یا زاویه‌های مختلف بیشتری را خواهید داشت.

 

 

 

رینگ لایت سالنی با قابلیت نصب روی آینه

 

 

 

 

یکی از محبوبترین امکانات رینگ لایت سالنی قابلیت نصب آنها روی آینه است. اما چرا این قابلیت به این اندازه محبوبیت دارد؟ این ویژگی کمک می‌کند که بازتاب تمامی جزئیات نور و چهره سوژه را در آینه مشاهده کنید.

داشتن ریموت کنترل

برخی از انواع مدل‌های رینگ لایت آرایشگاهی ریموت کنترل دارند. به کمک این ریموت کنترل دما و شدت نور قابل تنظیم است که یک ویژگی بسیار عالی برای این ابزار نورپردازی به شمار می‌آید.

کنترل رینگ لایت در فضای باز تا حدود 25 متر با استفاده از این کنترل امکان‌پذیر است. البته این کنترل‌ها معمولاً در فضای بسته در حدود 15 متر برد دارند؛ اما به هر حال کنترل رینگ لایت از راه دور ویژگی نیست که به راحتی از آن بتوان گذشت.

صفحه نمایش برای تنظیم سریع‌تر

 

 

برخی از رینگ لایت‌ها صفحه نمایش دارند که در آن دما و شدت نور نشان داده می‌شود. صفحه نمایش این ابزارها در دو نوع LCD و دیجیتال وجود دارد که روی قیمت این ابزار نورپردازی تاثیر می‌گذارند.

معمولاً این نوع رینگ لایت‌ها امکان هماهنگ سازی با چند منبع نوری دیگر را هم دارند.

کدام رینگ لایت سالنی را انتخاب کنیم؟

 

 

 

اگر در انتخاب رینگ لایت آرایشگاهی به چالش برخورده‌اید و نمی‌دانید که از میان انواع مختلف آنها کدام مدل را انتخاب کنید، با ما همراه باشید. در ادامه نکاتی که پیش از خرید این ابزار باید بدانید را مطرح خواهیم کرد.

بودجه

پیش از خرید این ابزار نورپردازی ابتدا باید بودجه خود را در نظر داشته باشید. اینکه چه مقدار برای خرید این ابزار هزینه می‌کنید در انتخاب شما اهمیت زیادی دارد.

اگر بودجه کمی برای خرید این ابزار دارید، بهتر است که از خرید رینگ لایت‌هایی با امکانات و تجهیزات زیاد خودداری کنید. اما چنانه هزینه برای شما اهمیتی ندارد، توصیه می‌کنیم که یک رینگ لایت سالنی با بیشترین قابلیت‌ها را بخرید؛ در این صورت دیگر نیاز به هزینه‌های دوباره نخواهید داشت.

فضا و محل استفاده

اینکه چه مقدار فضا در اختیار داریم، از اهمیت زیادی برخوردار است. معمولاً رینگ لایت‌هایی که روی سه پایه نصب می‌شوند، فضای بیشتری را اشتغال می‌کنند. این در حالیست که رینگ لایت‌های سلفی فضای چندانی نیاز ندارد.

از این رو با توجه به نیاز و فضایی که در اختیار دارید، باید ابزاری متناسب انتخاب کنید. بدون شک برای سالن‌های بزرگ آرایشی به رینگ لایت‌های بزرگ همراه با سه پایه نیاز خواهید داشت. در صورتی که رینگ لایت‌های سلفی نیاز شما را برای عکس‌برداری در خانه نیز برآورده می‌کنند.

اگر میز بزرگی دارید که می‌توانید رینگ لایت پایه کوتاه روی آن بگذارید پس سراغ رینگ لایت‌هایی با پایه بلند نروید.

سبک نورپردازی

یکی از مهمترین فاکتورها برای خرید این ابزار سبک نورپردازی شما است. برخی از این ابزارها نوری یکدست دارند؛ این در حالیست که نور برخی از این رینگ لایت ها از زرد به سفید تغییر می‌کند. البته اگر به دنبال ابزاری تخصصی هستید، باید سراغ رینگ لایت‌هایی با قابلیت تغییر تناژ نوری بروید.

معرفی بهترین رینگ لایت برای سالن‌های آرایشی

اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی برای خرید این ابزار نورپردازی متحمل شوید، پیشنهادات خوبی برای شما داریم. در ادامه رینگ لایت سالنی با قیمت پایین را به شما معرفی می‌کنیم؛ همه این پیشنهادات در فروشگاه نورنگار موجود است.

A22 ringlight

 

 

 

این رینگ لایت یکی از ارزان‌ترین‌های بازار به شمار می‌آید که 24 ال‌ای‌دی با سه رنگ نور دارد. این مدل با ده سطح روشنایی انتخاب خوبی به شمار می‌آید که برای چراغ مطالعه نیز استفاده شده و همراه با هولدر موبایل عرضه

می‌شود. شما امکان استفاده شارژ ابزار نورپردازی را با با شارژر و پاوربانک بانک نیز دارید.

SELFIE RING LIGHT RK-24

اگر به دنبال نورپردازی منحصر به فرد برای عکس‌های سلفی خود هستید، این رینگ لایت گزینه ایده‌آل و به صرفه‌ای برای شما به حساب می‌آید. این مدل با هولدر نگهدارنده موبایل برای آرایشگاه‌های کوچک انتخاب خوبی است.

 

 

 

 

25cm USB Ringlight

 

 

 

 

این مدل از محدوده دمای رنگ بین 2700 تا 5500 کلوین پشتیبانی می‌کند. همچنین با 120 ال‌ای‌دی و قدرت منبع نور 24 وات گزینه ایده‌آلی برای سالن‌های آرایشگاهی محسوب می‌شود.

Video Photography Ring Light G1

این مدل از رینگ لایت سالنی نورپردازی منحصر به فردی به خصوص برای عکس‌های سلفی دارد. این مدل با دمای رنگ میان 3500 تا 6000 کلوین و زاویه نوردهی 180 درجه به یکی از بهترین رینگ لایت‌ها تبدیل شده است.

این رینگ لایت هولدر نگهدارنده موبایل دارد و از اتصال کابل USB پشتیبانی نیز پشتیبانی می‌کند.

 

 

 

Jmary 536A Ring Light

این رینگ لایت همراه با سه پایه، ریموت کنترل و دو عدد هولدر موبایل عرضه می‌شود. همچنین پایه این هولدر انعطاف‌پذیر است. این ابزار با امکان تنظیم دمای رنگ نور از 3000 تا 5600 کلوین رینگ لایت سالنی مناسبی به شمار می‌آید.

 

 

Ring Light SY-3161

 

 

 

 

با پرداخت این هزینه رینگ لایتی باکیفیت همراه با سه پایه خواهید داشت. این رینگ لایت برای مدلینگ و عکاسی پرتره گزینه بسیار عالی به شمار می‌آید. همچنین این مدل ریموت دارد و با امکان استفاده از باتری و برق مستقیم در این مدل وجود دارد.

Harmony SY-3161 II Ring Light

 

 

 

 

یکی از مهمترین ویژگی‌های این رینگ لایت سالنی وجود پنل کنترل دیجیتال در آن است. این مدل یکی از کارآمدترین مدل‌ها در حوزه عکاسی تبلیغات، پرتره و مدلینگ به شمار می‌آید. امکان استفاده از باتری و برق مستقیم در این رینگ لایت وجود دارد.

نه تنها امکان قرار دادن این مدل بر سه پایه وجود دارد، بلکه قابلیت نصب گوشی، دوربین و آیینه نیز در این مدل توجه بسیاری از خریداران را جلب می‌کند. این مدل با باتری‌های SONY NP سری F نیز سازگاری دارد.

معرفی بهترین رینگ لایت آرایشگاهی با کیفیت بالا

نورنگار با هدف ارائه خدمات عالی به مشتریان خود رینگ لایت سالنی با کیفیت در وب سایت خود به فروش می‌رساند. بنابراین اگر قیمت رینگ لایت آرایشگاهی برای شما اهمیتی ندارد و به دنبال کیفیت هستید، گزینه‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم را به خاطر بسپارید.

Yidoblo Ring Light QS-480D II Black

 

 

نکته قابل توجه در مورد این رینگ لایت این است که امکان کنترل آن را از طریق گوشی دارید. این مدل فاقد پایه است اما قابلیت نصب بر سه پایه را دارد.

همچنین از آن جایی که قابلیت نصب گوشی و آیینه در این رینگ لایت وجود دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای آرایشگاه‌ها محسوب می‌شود. دمای رنگ این رینگ لایت بین 2800 تا 9900 کلوین متغیر است.

Nice Foto Ring Light FE-480 III

 

 

 

این مدل با 2 ورودی USB برای عکاسی پرتره و مدلینگ گزینه بسیار کارآمدی به نظر می‌رسد. استفاده از این رینگ لایت به دو روش امکان‌پذیر است؛ از طریق باتری و برق مستقیم.

همچنین این مدل با پاوربانک از طریق USB نیز شارژ می‌شود. علاوه بر اینکه این رینگ لایت قابلیت نصب بر سه پایه را دارد، قابلیت نصب گوشی و آیینه نیز بر آن وجود دارد.

Yidoblo Ring Light FE-480 II

 

 

 

این رینگ لایت یکی از بهترین گزینه‌ها برای عکاسی در زمینه‌های مختلف مانند عکاسی پرتره، تبلیغات و مدلینگ به شمار می‌آید. یکی از ویژگی‌های این رینگ لایت امکان استفاده از باتری و برق مستقیم در آن است. همچنین در استفاده از این رینگ لایت امکان قرار دادن بر سه پایه نیز وجود دارد. این ویژگی در کنار قابلیت نصب گوشی، دوربین و آیینه این گزینه را به یکی از بهترین گزینه‌ها در لیست رینگ لایت‌های سالنی تبدیل می‌کند.

Godox LR160 Bi-Color Ringlight

 

 

 

این مدل با 160 عدد LED و امکان تغییر دمای رنگ روز از 3300 تا 8000 کلوین از گزینه‌های خوب رینگ لایت سالنی به شمار می‌آید. این مدل قابلیت نصب آیینه را نیز دارد.

Yidoblo Ring light QS-480E II Black

 

 

 

امکان قرار دادن این رینگ لایت روی سه پایه وجود دارد. همچنین قابلیت نصب گوشی و آینه نیز در این رینگ لایت وجود دارد. این گزینه با قدرت 96 وات یکی از بهترین‌ها جهت عکاسی در آرایشگاه است که در دو رنگ سفید و مشکی در بازار وجود دارد.

Nice Foto FN 480 II Pro

 

 

 

این مدل یکی از بهترین رینگ لایت‌های سالنی است که با باتری و برق مستقیم کار می‌کند. همچنین امکان قرار دادن آن بر سه پایه نیز وجود دارد. این مدل با 480 LED و قدرت 96 وات در عکاسی پرتره، تبلیغات و مدلینگ بسیار کارآمد است.

Westcott Ring Light 480 IIII

 

 

 

این رینگ لایت گزینه ایده‌آلی برای عکاسی در سالن‌های آرایشی است. همچنین طراحی این مدل استفاده از باتری و برق مستقیم را برای کاربر باز گذاشته است. امکان قرار دادن بر سه پایه، قابلیت نصب گوشی و آیینه در کنار قابلیت تنظیم قدرت خروجی نور و دمای رنگ، این ابزار نورپردازی را ایده‌آل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *