اخبار, معرفی محصول

تامرون اولین زوم عریض ۱۷ تا ۵۰ میلی متری جهان را می سازد

تامرون اعلام کرده است که در حال توسعه یک لنز 17-50 میلی‌متری f/4 برای دوربین‌های بدون آینه فول فریم سونی است. لنز 17-50 میلی‌متری F/4 Di III VXD شانزدهمین لنز در طیف وسیع گزینه‌های تامرون برای E-mount سونی خواهد بود. با دیافراگم ثابت f/4، زوم زاویه باز، یک گزینه عالی برای سفر و عکاسی روزمره خواهد بود.

 

هنوز ویژگی های کامل لنز FE-mount فاش نشده است، اما اینکه این لنز نزدیک ترین فاصله فوکوس 0.19 متر (7.5 اینچ) در عریض ترین انتها و 0.3 متر (11.8 اینچ) در 50 میلی متر خواهد بود، مشخص شده است.

 

ویژگی‌های لنز جدید  ۱۷ تا ۵۰ میلی متری

این لنز دوربین دارای رزوه فیلتر 67 میلی متری خواهد بود؛ که همان ویژگی است که در اکثر لنزهای دیگر Sony-fit Di III وجود دارد. این لنز از مکانیسم فوکوس موتور خطی VXD تامرون استفاده می کند که ویژگی اصلی آن بی صدا بودن، عملکرد سریع و فوکوس خودکار با سرعت بالا و دقت بالا است.این لنز هنگام زوم کردن، طول فیزیکی یکسانی را حفظ می کند، این مکانیسم زوم داخلی به ویژه هنگام استفاده از لنز روی تثبیت کننده گیمبال بسیار کاربرد دارد، به طوری که هنگام تغییر فاصله کانونی نیازی به متعادل شدن مجدد آن نیست. با این حال این لنز جدید عملکرد ضد لرزش که از ویژگی های لنزهای تامرون است را نخواهد داشت.

 

 

از دیگر ویژگی‌های اعلام شده برای این لنز میتوان به سازگاری آن با  Tamron’s Lens Utility اشاره کرد که به شما اجازه می‌دهد تا ویژگی های مشخصی از لنز را از طریق کابل USB و اتصال به کامپیوتر تغییر داد. این زوم قرار است دارای ساختاری مقاوم در برابر رطوبت باشد و بر روی المنت جلویی آن پوششی از جنس فلورین قرار می‌گیرد. با این حال اینطور به نظر میرسد که هیچ رقیبی برای این لنز در خط تولید خود سونی وجود ندارد و احتمالاً نزدیکترین رقیبش Sony FE 20-70mm f/4 G باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *