مقالات و آموزش‌ها

گیمبال دوربین جدید DJI Osmo Pocket 3

گیمبال دی جی آی  DJI Osmo Pocket 3 جدید خود را معرفی کرد. یک دوربین گیمبال جدید که توسط سنسور تصویر CMOS نوع یک اینچی هدایت می‌شود.

 

گیمبال دی جی آی  Osmo Pocket 3 می تواند ویدیوهای اسلوموشن 4K تا 120 فریم در ثانیه فیلمبرداری کند که یک پیشرفت بزرگ در مقایسه با مدل قبلی خود است که با کیفیت 4K/60p فیلمبرداری می کند. همچنین سنسور تصویری این دوربین نیز از 1.7/1 اینچی به یک سنسور نوع  یک اینچی ارتقا یافته است و بزرگتر شده است.

 

این گیمبال دوربین دار می‌تواند ویدیو های استاندارد با کیفیت 4K/60p فیلمبرداری کند و حالت‌های منحصر به ‌فردی برای محتوای Hyperlapse، Timelapse و Motionlapse دارد که شامل گزینه‌های وضوح 1080p، 2.7K و 4K می شود.

 

گیمبال  اوسمو 3  همچنین دارای حالت فیلمبرداری با نور کم است که تا 4K/30p کار می کند. این شرکت وعده داده که از طریق بهینه سازی تخصصی کیفیت تصویر، عکس هایی که با Osmo Pocket 3 در شب و یا در صحنه های کم نور گرفته می شوند را با وضوح و رنگ واقعی ثبت کند. این گیمبال همچنین دارای نوردهی دقیق برای رنگ های مختلف پوست است و حالت های رنگی 10 بیتی D-Log M و 10 بیتی HLG را نیز دارا می باشد. همچنین ایزوی  دوربین بین 50 تا 6400 است.

 

 

با این حال وقتی صحبت از عکاسی می شود، متاسفانه Osmo Pocket 3 تصاویری با کیفیت 9.4 مگاپیکسلی می گیرد در مقایسه با Pocket 2 که دارای سنسور کوچک تر و نسخه قدیمی تر این دوربین است و عکس های 64 مگاپیکسلی را ثبت می کند. لنز داخلی DJI Osmo Pocket 3 یک لنز 20 میلی‌متری f/2 است، که مشابه لنز 20 میلی‌متری f/1.8 به کار رفته در Pocket 2 است. با وجود دیافراگم کمی کندتر، سنسور تصویر بزرگ‌تر در این ورژن می‌تواند باعث ایجاد عمق میدان کمتری شود.

 

 

Pocket 2 و Pocket 3 دارای فرم‌های مشابهی هستند، اگرچه Pocket 3 دارای برخی ویژگی‌های جدید کارآمد از جمله نمایشگر بزرگتر و جوی استیک داخلی است. علاوه بر اینکه این نسخه جدید در همه ابعاد بزرگتر است نسبت به نسخه قبلی 60 گرم سنگین تر نیز هست با این حال صفحه نمایش لمسی OLED 2 اینچی این ورژن ارتقایی قانع کننده به نظر می رسد.

 

 

Osmo Pocket 3 مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوشمند را برای ارتقای خلاقیت شما معرفی می‌کند. صفحه نمایش لمسی قابل چرخش OLED تمام رنگی 2 اینچی آن کنترل بی دردسر را با نوک انگشتانتان ممکن می سازد. فوکوس سریع تمام پیکسلی این دوربین فوکوسی واضح را حتی برای سوژه هایی که سریع حرکت می کنند تضمین می کند و گزینه ای مناسب برای لایو استریم های معرفی محصولات و آنباکسینگ است. Osmo Pocket 3 با تثبیت‌ کننده مکانیکی سه محوره خود، تصاویر ثابتی را حتی در حین حرکت پویای دوربین تضمین می‌کند. همچنین دارای فناوری ActiveTrack 6.0 است که حالت‌های دنباله‌دار متعددی مانند Face Auto-Detect و Dynamic Framing را نوید می‌دهد.

 

 

 

گیمبال Osmo Pocket 3 دارای سه میکروفون داخلی برای ضبط صدای استریو و همچنین از یک سیستم تثبیت مکانیکی سه محوره DJI است. همچنین این گیمبال همراه با برنامه DJI LightCut کار می کند و امکان ویرایش فقط با یک تپ، و ایجاد هایلایت هایی با هوش مصنوعی را برای شما فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *